Velká kniha pro podnikání

Kniha pro každého podnikatele a živnostníka obsahuje přehled všech povinností, které podnikání přináší. Každý podnikatel, i ten nejmenší živnostník je povinen dodržovat spoustu zákonů, termínů, vyhlášek a jejich nedodržení stojí pokuty a penále. Tato kniha přináší základní pravidla a orientaci ve všech oblastí podnikání a jednání s úřady, abyste už žádnou pokutu platit nemuseli. S touto knihou ušetříte! Velká kniha pro podnikání je jediná kniha na trhu, která zahrnuje vše, co drobný podnikatel potřebuje: - zahájení podnikání - registrace podnikatele - zdravotní a sociální pojištění - provozovna - podpora podnikání - uzavírání smluv - leasing - daně a poplatky - účetnictví, daňová evidence - kontroly a sankce - zaměstnanci - odpovědnost a pojištění podnikatelů - požární ochrana, bezpečnost práce a mnoho dalšího …Kniha pro každého, kdo chce začít podnikat nebo kdo podniká.
Píšeme životopis pro přijímací a výběrová řízení

Píšeme životopis pro přijímací a výběrová řízení
Chystáte se na přijímací či výběrové řízení? Podnik, škola či jiná organizace po vás požaduje životopis v písemné formě? Potřebujete své curriculum vitae napsat tak bezvadně, abyste v něm zúročili jak své dispozice, dovednosti a znalosti, tak i praktické zkušenosti? Aby byl váš životopis jasný, srozumitelný, aby obsahoval všechny náležitosti, které má, a přitom vás popsal jako jedinečnou osobnost, která se přesně pro nabízenou pracovní pozici hodí?
Příručka Píšeme životopis pro přijímací a výběrová řízení je určena právě pro tento účel. Krok za krokem vám vysvětlí, jak životopis sestavit, aby v něm nechybělo nic důležitého, aby byl čtivý i aby akcentoval a prodal vaše silné stránky.
Navíc i elektronický životopis, který je v současnosti firmami zvláště vyžadován.
Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu.
Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.
Manažerské techniky II.

Kniha navazující na úspěšnou publikaci Manažerské techniky obsahuje 80 technik moderního managementu. Každá z osmi kapitol obsahuje kromě popisu principu jednotlivých technik i praktické rady pro jejich použití, upozornění na časté nedostatky, případovou studii z českého prostředí a otázky k ověření správného pochopení. Kniha je založena na teoretických základech a především na bohatých praktických zkušenostech autora.
Manažerské techniky III.

Popisují dalších devadesát nástrojů efektivního řízení a společně s předcházejícími dvěma díly Manažerských technik tak nabízejí úctyhodný soubor 240 stručně a jednoduše popsaných moderních manažerských praktik.
Kniha je opět rozdělena do čtyř částí: Plánování, Organizování, Vedení a Kontrolování, kde v deseti kapitolách představuje základní myšlenky, principy a postupy různých manažerských technik. Srozumitelnost a praktičnost této publikace ji předurčuje stát se užitečnou příručkou, kterou využije každý, kdo má něco společného s organizováním, jednáním s lidmi nebo jejich vedením.
© studijni-svet.cz © KamPoMaturite.cz
Nastavení cookies