Slovník základních pojmů z marketingu a managementu
Nakladatel: Fortuna
Vazba: brožovaná
Rozsah: 48 stran
Typ: učebnice
ISBN: 80-7168-504-6
Hodnocení serveru: * * * * *
Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu.
Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.
© studijni-svet.cz © KamPoMaturite.cz
Nastavení cookies