Vyhledávání v obchodě

Knihy, učebnice, testy a další

Přípravné kurzy

Jazyky

Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný

Jak u nás nakupovat?

Jak objednávat?

Informace k webu Studijni-svet.cz:
web@studijni-svet.cz
Další kontakty na
https://studijni-svet.cz/kontakt/

Informace ke knihám a kurzům
studijni-svet@kampomaturite.cz
Mobil: +420 606 411 115
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
170 00 Praha 7

Zpět na seznam

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu Autor: Jitka Vysekalová a kol.
Nakladatel: Fortuna
Vazba: brožovaná
Rozsah: 48 stran
Typ: učebnice
ISBN: 80-7168-504-6
Hodnocení serveru: * * * * *

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu.

Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.

 

Cena: 86 Kč (běžná cena 99 Kč) - Skladem (doručení do tří dnů) Objednat
Nabídku jsme pro Vás připravili ve spolupráci s AMOS - Centrum vzdělávání, kde Vám ochotně poradí na studijni-svet@kampomaturite.cz.
© studijni-svet.cz   © KamPoMaturite.cz
Nastavení cookies