LOGISTIKA - základy logistiky
LOGISTIKA
je dnes pojmem zcela běžným a každodenně užívaným. Ač se logistika jako samostatný vědní obor objevila relativně nedávno, s logistickými principy jako takovými je možné se setkat již od nepaměti. Už staří Egypťané potřebovali vynaložit nezměrné úsilí podpořené strategickým plánováním a důslednou organizací na stavbu svých velkolepých pyramid, mnohé národy organizovaly a logisticky zajišťovaly při dobývání nových území své vojáky. Jednoznačně největšího rozmachu a uplatnění však doznala logistika v hospodářské sféře a to především v důsledku nových podmínek na trhu a rozvoje informačních a komunikačních technologií.
Cílem učebnice Logistika (Základy logistiky) je v obecné rovině přiblížit studentům i zájemcům o danou problematiku z řad veřejnosti jednotlivé logistické procesy z pohledu jejich významu i organizace. Učebnice je průvodcem logistickým světem složeným z aktivních a pasivních prvků ovlivňovaným materiálovými i informačními toky s přihlédnutím k ekonomické stránce věci.
Čtenář se seznámí se základními pojmy, získá základní přehled o podnikových i mimopodnikových procesech přímo i nepřímo působící na hlavní činnost podniku a ovlivňující jeho výkony, o logistických systémech, dopravě, outsourcingu logistických činností, city logistice a mnohém dalším. Nechybí ani příklady z praxe a řada souvislostí a zajímavostí.
K dispozici jsou i souhrnné opakovací testy. Učebnice má doložku MŠMT.
Učebnice je vhodná pro školy s RVP: Logistické a finanční služby, Ekonomika a podnikání, Obchodní akademie
MARKETING - Základy marketingu - učebnice studenta 2
Učebnice Marketing - základy marketingu učebnice studenta 2
poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Díl 2 zahrnuje témata Výrobek, Cena, Distribuce, Propagace
MARKETING - Základy marketingu - učebnice studenta 1
Učebnice Marketing - základy marketingu - učebnice studenta 1
Poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text.
Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Díl 1 zahrnuje témata Podstata marketingu, Marketing a trh, Marketingové prostředí, řízení a výzkum
Základy společenských věd -Scholastik - doplněné vydání - neoficiální průvodce přípravou na přijímačky ze ZSV a na Scio testy
Základy společenských věd -Scholastik - doplněné vydání - neoficiální průvodce přípravou na přijímačky ze ZSV a na Scio testy
Učebnice tě připraví na přijímačky ZSV Scio! Více než 500 řešených úloh, 3 testy s vyhodnocením, Výklad teorie, Aplikace na trénování úloh, 10hodinový videokurz ZSV na Scio testy
Nejedná se o oficiální učebnici ani kurz společnosti Scio s.r.o. Videokurz ZSV ZDARMA
K této učebnici získáš videokurz Základů společenských věd na Národní srovnávací zkoušky Scio. Pro zpřístupnění nahraj doklad o koupi učebnice nebo fotku účtenky na https://oscio.cz/ucet/. Ve více než 10 hodinách společně s lektorem projdeš základy teorie, která ti pomůže k úspěšnému složení přijímaček na vysokou ze ZSV.
Aplikace na trénování úloh Nahráním účtenky se ti také zpřístupní aplikace na trénování úloh. Aplikace je dostupná pro Android, iOS nebo v internetovém prohlížeči. Najdeš v ní dohromady stovky úloh ze všech oddílů testu. Jednotlivé kapitoly jsou navíc doplněny přehlednou teorií. Přístup do aplikace i k videokurzu je k učebnici zdarma na jeden měsíc.
V první části učebnice se seznámíš s tím, jak testy ZSV u NSZ vypadají. Naučíš se strategie a to, jak v testech postupovat a jak se na ně připravit. Další část se věnuje jednotlivým oddílům testu: Člověk a společnost (psychologie, sociologie, filozofie), Stát a právo (politologie a právo) a Hospodářství a svět (ekonomie, evropská integrace a moderní dějiny). Každá kapitola obsahuje výklad teorie následovaný řešenými úlohami k procvičení. Poslední část publikace je tvořena cvičnými testy. Ty strukturou i počtem úloh odpovídají testu, který tě čeká u přijímacích zkoušek.
Aktualizace učebnice zveřejňujeme na https://oscio.cz/aktualizace/.
Chcete se dostat na fakultu sociálních studií (věd)? - 2.díl + 1000 testových otázek
Chcete se dostat na fakultu sociálních studií (věd)? + 1000 testových otázek + kompletní přijímací test.
Učebnice je jedinečnou pomůckou určenou uchazečům o studium na fakultách sociálních studií (věd), humanitních studií, právnické fakultě, i na fakulty filozofické a pedagogické. Formou více jak 1000 testových otázek z přijímacích zkoušek z oborů psychologie a sociologie, filozofie a politická filozofie, politologie, státověda, moderní dějiny, právo, ekonomie, ukazuje potřebnou hloubku přípravy na uvedené vysoké školy.
Matematika - příprava k maturitě a přijímacím zkouškám na vysoké školy Jindra Petáková
Sbírka obsahuje 4 500 úloh. Úlohy jsou uspořádány do 20 kapitol. Na závěr jsou uvedena zadání písemných zkoušek při přijímacím řízení na některých vysokých školách. Kromě třídění úloh do jednotlivých kapitol jsou úlohy ještě systematicky seřazeny v rámci jednotlivých kapitol. Vyučující tak může podle typu třídy, ale i podle zvolené vysoké školy, snadno provést výběr úloh, které budou studenti řešit. U každé úlohy je obvykle několik variant. To proto, aby si student mohl úlohu zopakovat, ale aby i vyučující měl ještě další úlohy, které může zadat např. při písemném zkoušení. Při přípravě k přijímacím zkouškám lze studentům doporučit, které kapitoly mají podle typu zvolené vysoké školy podrobně propočítat. Sbírka obsahuje dostatečné množství úloh jednoduchých, ale i úlohy náročnější. Maximální rozsah je dán osnovami pro třídy se zaměřením na matematiku a fyziku. Je tedy možné sbírku použít také pro seminář z matematiky, kdy s minimálním výkladem lze řešit další úlohy, které úzce souvisejí s běžně probíraným učivem.
Obsah sbírky je zpracován v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro gymnázia, vydaným MŠMT ČR.
Odmaturuj z matematiky 1
Poutavá učebnice určená k přípravě na maturitu (i k nové podobě maturity) a k přijímacím zkouškám na vysoké školy - obsahuje celou středoškolskou látku matematiky, např. logiku, geometrii a kombinatoriku, všechny typy rovnic a nerovnic, i problematiku výrazů a funkcí - kniha je přehledně zpracována do 38 kapitol, které jsou dále členěny na menší podkapitoly, příp. i menší tématické celky - snadnou orientaci v textu podporuje grafické odlišení ústředního textu od doplňujících poznámek a zajímavostí - každá kapitola je doplněna vzorově vypracovanými řešenými příklady, které pomohou při řešení konkrétních matematických úloh - určeno studentům všech středních škol během celého středoškolského studia, jejich učitelům a ostatním zájemcům o studium matematiky.
Odmaturuj z matematiky 2 - základy diferenciálního a integrálního počtu
Učebnice obsahuje úvod do diferenciálního a integrálního počtu, věnuje se spojitosti funkce, limitám funkce, derivacím funkce, zkoumá průběh grafu funkce, primitivní funkce, určitý integrál.
Kapitoly jsou doplněny množstvím řešených příkladů
Učebnice je přehledně zpracována do 4 kapitol, které jsou dále členěny na menší podkapitoly, snadnou orientaci v textu podporuje grafické odlišení ústředního textu od doplňujících poznámek, přehledné řazení poznatků do tabulek, barevné zvýraznění důležitých pojmů.
Učebnice je určena studentům středních škol a prvních ročníků vysokých škol, učitelům a ostatním zájemcům o studium matematiky.
Občanský a společenskovědní základ EKONOMIE
Publikace je celobarevná, učivo témat doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z historie ekonomie. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování.Učebnice plně odpovídá katalogu požadavků ke státní maturitě a osnovám tématu Ekonomika a podnikání ze vzdělávacího programu RVP - Občanský a společenskovědní základ.
Výuka pokrývá tato témata: základní ekonomické pojmy, prvopočátky ekonomického chování, členění ekonomie, úvod do tržního hospodářství, trh výrobků a služeb, ostatní trhy, doprovodné jevy tržního mechanismu, úloha státu v tržním hospodářství, nástroje hospodářské politiky státu, národní hospodářství, národohospodářské agregáty, banky a jejich úloha v hospodářství země, cyklický vývoj tržního hospodářství, zahraniční obchod, podnik, podnikání, daně a poplatky, zaměstnání, osobní finance, moje ekonomické povědomí a další témata.
Učebnice má doložku MŠMT.
Ekonomie nejen k maturitě 2 Ekonomika podniku
"Ekonomie nejen k maturitě" Jak již název napovídá, učebnice je zaměřena na ekonomii podniku - především tedy objasňuje cíle podniku, odůvodňuje jeho vznik i existenci a vysvětluje vztahy podniku k národnímu hospodářství. Publikace dále uvádí podmínky zániku podniku, popisuje jevy a procesy probíhající uvnitř podniku a zabývá se i vnějšími vztahy, které navazují na činnosti podniku. Uvedeny jsou i příznivé a nepříznivé důsledky určitého chování podniku a je zde vysvětleno, že podniková ekonomie je nejen teoretickou vědní disciplínou, ale i disciplínou praktickou.Autoři při tvorbě vycházeli z obecné ekonomické teorie a čerpali poznatky z celé řady dalších ekonomických disciplín.
Ekonomie nejen k maturitě TESTY a zadání
Ekonomie nejen k maturitě - TESTY- ZADÁNÍ je cvičebnicí ryze teoretickou, která poskytuje ucelený soubor řádově stovek otázek začleněných do desítek ucelených cvičení - testů. Úlohy mají různé formy - otázky otevřené i uzavřené, otázky variantní či otázky.
Kniha má kroužkovou vazbu a je navržena tak, aby studenti mohli odpovědi zatrhávat či sepisovat přímo do knihy. Z pohledu učitelů tedy odpadá prakticky veškerá příprava na procvičování. Tato teoretická cvičebnice poskytuje v současné době nejrozsáhlejší databanku testů a otázek z ekonomie, jaká dosud byla pro střední školy vydána.
Ekonomie nejen k maturitě TESTY a řešení
Kniha s řešením testů z cvičebnice "Ekonomie nejen k maturitě - TESTY a řešení". Obsahuje správně zatržené otázky a doplněné odpovědi ke všem otázkám uvedené cvičebnice.
Formou otevřených i uzavřených otázek, variantních otázek či otázek s výběrem pouze spráných odpovědí, poskytuje publikace ucelený soubor řádově stovek otázek, které jsou začleněny do desítek cvičení - testů.
Základy společenských věd -Scholastik - neoficiální průvodce přípravou na přijímačky ze ZSV a na Scio testy
Základy společenských věd - Scholastik -neoficiální průvodce přípravou na přijímačky ze ZSV a na Scio testy
V první části učebnice se seznámíš s tím, co Scio testy jsou, jak probíhají, a naplánuješ si přípravu tak, aby dopadla úspěšně. Další část se věnuje jednotlivým oddílům testu ze ZSV. Ty jsou dále děleny do kapitol. Každá z nich obsahuje úvod, přehled základních pojmů, které je třeba znát, další doporučenou literaturu a úlohy k procvičení. Poslední část učebnice je tvořena cvičným testem. Ten strukturou i počtem úloh odpovídá testu, který tě čeká u přijímacích zkoušek.
Učebnice tě připraví na Scio testy ze ZSV! Získáš k ní navíc videokurz Základů společenských věd. Pro zpřístupnění nahraj doklad o koupi učebnice nebo fotku účtenky na https://oscio.cz/ucet/. V pěti hodinách tě videokurz naučí základní teorii a pojmy všech kapitol (Člověk a společnost, Stát a právo a Hospodářství a svět).
Zde najdete všechny aktualizace https://oscio.cz/aktualizace/
Přehled učiva k maturitě: EKONOMIKA
Publikace obsahuje učivo středoškolské ekonomiky.Zahrnuje následující témata: hospodářská politika státu, základní poznatky o podniku a podnikání v tržní ekonomice, právní formy podnikání, řízení podniku, marketing, výsledek hospodaření, daně a pojistné na zákonné pojištění, finanční anylýza a další.
Přijímací zkoušky z matematiky na VŠE
Učebnice obsahuje vypracované, okomentované a vyřešené varianty přijímacích testů VŠE z matematiky. Seznámíte se s typovými příklady, které používá VŠE u přijímacích zkoušek. Řešení je i s postupem a komentářem. Najdete zde i testy z angličtiny VŠE. Pokud se hlásíte na VŠE rozhodně vám doporučujeme zakoupení této knihy.
Přijímací zkoušky z matematiky na vysoké školy s řešenými příklady
Jsou-li autoři optimisté, žádný úvod ke své knize nepíší. Věří, že jejich text bude promlouvat sám, bez jakýchkoli dodatků. Přesto je třeba, aby autoři pár vět uvedli, neboť matematika je věda značně obtížná.
Pubikace obsahuje reprezentativní varianty přijímacích písemných zkoušek na VŠ. U každého typu variant je jedna nebo dvě řešené varianty a zbývající varianty jsou uvedeny s výsledky.
Na 167 stranách je 156 řešených příkladů.
Velká kniha pro podnikání
Kniha pro každého podnikatele a živnostníka obsahuje přehled všech povinností, které podnikání přináší. Každý podnikatel, i ten nejmenší živnostník je povinen dodržovat spoustu zákonů, termínů, vyhlášek a jejich nedodržení stojí pokuty a penále. Tato kniha přináší základní pravidla a orientaci ve všech oblastí podnikání a jednání s úřady, abyste už žádnou pokutu platit nemuseli. S touto knihou ušetříte! Velká kniha pro podnikání je jediná kniha na trhu, která zahrnuje vše, co drobný podnikatel potřebuje: - zahájení podnikání - registrace podnikatele - zdravotní a sociální pojištění - provozovna - podpora podnikání - uzavírání smluv - leasing - daně a poplatky - účetnictví, daňová evidence - kontroly a sankce - zaměstnanci - odpovědnost a pojištění podnikatelů - požární ochrana, bezpečnost práce a mnoho dalšího …Kniha pro každého, kdo chce začít podnikat nebo kdo podniká.
Přijímací zkoušky z matematiky na vysoké školy - stovky testových úloh včetně výsledků
Tato publikace obsahuje kompletní soubor testových úloh ve všech variantách řešení a zadání, jak byly připraveny k přijímacím zkouškám z matematiky na VŠE v Praze. Díky univerzálnosti zadání lze jednotlivé příklady chápat jako úlohy vzorové, které budou zadavateli v příštích letech pouze obměňovány. U všech příkladů jsou uvedeny výsledky. Příručka přispěje ke kvalitní přípravě všech zájemců o vysokoškolské studium pokud mají v přijímacím řízení prokázat důkladnou znalost matematiky. Je tak významnou pomůckou nejen pro budoucí posluchače Vysoké školy ekonomické v Praze, ale i pro uchazeče o studium na kterékoliv vysoké škole v ČR, kteří budou skládat přijímací zkoušky z matematiky.
Přijímací zkoušky z matematiky na vysoké školy - nové varianty
Tato publikace obsahuje kompletní soubor testových úloh ve všech variantách řešení a zadání, jak byly připraveny k přijímacím zkouškám z matematiky na VŠE v Praze. Díky univerzálnosti zadání lze jednotlivé příklady chápat jako úlohy vzorové, které budou zadavateli v příštích letech pouze obměňovány. U všech příkladů jsou uvedeny výsledky. Příručka přispěje ke kvalitní přípravě všech zájemců o vysokoškolské studium pokud mají v přijímacím řízení prokázat důkladnou znalost matematiky. Je tak významnou pomůckou nejen pro budoucí posluchače Vysoké školy ekonomické v Praze, ale i pro uchazeče o studium na kterékoliv vysoké škole v ČR, kteří budou skládat přijímací zkoušky z matematiky.
Stovky testových úloh včetně výsledků
Základy společenských věd I příprava pro přijímací zkoušky na VŠ
Základy společenských věd I - psychologie, sociologie, filozofie, právo, ekonomie
Příprava na Národní srovnávací zkoušky SCIO
Učebnice slouží studentům při jejich přípravě na vysokou školu (resp. fakulty právnického, sociálního, ekonomického, pedagogického a filozofického zaměření. Je vhodnou pomůckou také při přípravě k maturitě. Publikace se skládá z pěti kapitol, z nichž každá pojednává o jednom z tematických okruhů, které jsou vyžadovány u přijímacích zkoušek ze základů společenských věd. Je neocenitelnou přípravou na Národní srovnávací zkoušky i na další typy přijímacích zkoušek, u nichž je vyžadován společenskovědní přehled. Pro komplexní přípravu na Národní srovnávací zkoušky doporučujeme naše další publikace, zejména Testy obecných studijních předpokladů a základy logiky.
Přehled učiva k maturitní zkoušce z matematiky
Publikace shrnuje středoškolské učivo matematiky. Je určena k přípravě na maturitní zkoušku a na přijímací zkoušky na vysokou školu.Využijí ji studenti středních škol, zejména škol průmyslových. V příkladech řešených i neřešených (s odkazy na výsledky) je kladen důraz na příklady z technické praxe a denního života.
Matematika pro studenty ekonomie
Kniha srozumitelně vysvětluje základní matematické pojmy a metody, jejichž znalost je nezbytná při studiu ekonomických fakult vysokých škol. Oproti prvnímu vydání kniha nabízí více příkladů na procvičení a některé pasáže jsou upraveny tak, aby lépe navazovaly na současné znalosti středoškolské matematiky studentů.
Při studiu učebnice budete postupovat od lineární algebry přes diferenciální počet funkce jedné proměnné, diferenciální počet funkce dvou proměnných, integrální počet funkce jedné proměnné, diferenciální rovnice, až po diferenční rovnice.
Díky množství řešených příkladů probíraná témata snadněji pochopíte a získané znalosti pak využijete v dalším studiu, např. ve statistice, operačním výzkumu, ekonometrii, ekonomii apod. Řešení příkladů se odkrývá postupně po jednotlivých krocích, což přispívá k rychlému zvládnutí probírané látky. Kniha pokrývá obsah základního kurzu matematiky na vysokých školách ekonomického zaměření.
Účetnictví 2020 - učebnice pro SŠ a VOŠ
Učebnice pro střední a vyšší odborné školy
Chcete se rychle a spolehlivě naučit účtovat? Jakou metodiku účtování použijete? Víte, jaké změny v účetnictví přináší rok 2020? Pomocí srozumitelného a podrobného výkladu se seznámíte se vším, co se týká účtování, a to v aktuálním znění od 1. ledna 2020. Umožníme vám získat potřebné znalosti pro vedení účetnictví. Naučíte se: • jak zpracovat účetní doklad • co jsou aktiva a pasiva • jakým způsobem sestavit rozvahu • k čemu slouží účty výsledkové • co je syntetická a analytická evidence • jak účtovat finanční a dlouhodobý majetek, zásoby, mzdy, daně atd. Publikace se řadí mezi moderní učebnice praktického účtování. Na konkrétních příkladech a cvičeních s řešením si rychle osvojíte metodiku účtování, kterou použijete ve své podnikatelské praxi.
Praktický průvodce studenta ekonomie
Chcete se efektivně připravit na maturitu, státní zkoušku či běžné tematické zkoušení a testy z ekonomie?
Tato publikace obsahuje 26 základních témat, která se běžně vyskytují u zkoušek z ekonomie. Témata jsou zpracována stručně, jasně a přehledně tak, aby se podle nich student mohl účinně připravit k testům a zkouškám.
Podle této knihy má student předpoklad naučit se učivo tak, aby úspěšně absolvoval zkoušky z ekonomie.
Kniha může sloužit též jako učebnice ekonomie.
Závěrem knihy naleznete opakovací otázky, dle kterých si ověříte svoje znalosti.
Slovník základních pojmů z marketingu a managementu
Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu.
Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.
Manažerské techniky II.
Kniha navazující na úspěšnou publikaci Manažerské techniky obsahuje 80 technik moderního managementu. Každá z osmi kapitol obsahuje kromě popisu principu jednotlivých technik i praktické rady pro jejich použití, upozornění na časté nedostatky, případovou studii z českého prostředí a otázky k ověření správného pochopení. Kniha je založena na teoretických základech a především na bohatých praktických zkušenostech autora.
Manažerské techniky III.
Popisují dalších devadesát nástrojů efektivního řízení a společně s předcházejícími dvěma díly Manažerských technik tak nabízejí úctyhodný soubor 240 stručně a jednoduše popsaných moderních manažerských praktik.
Kniha je opět rozdělena do čtyř částí: Plánování, Organizování, Vedení a Kontrolování, kde v deseti kapitolách představuje základní myšlenky, principy a postupy různých manažerských technik. Srozumitelnost a praktičnost této publikace ji předurčuje stát se užitečnou příručkou, kterou využije každý, kdo má něco společného s organizováním, jednáním s lidmi nebo jejich vedením.
Podnikový finanční management
Učebnice přibližuje základy problematiky financování podniku a finančního managementu, podává jasný a přehledný souhrn vybraných nových prvků ve finančním hospodaření podniku a stručně zachycuje naši současnou finanční realitu. Poukazuje na vzrůstající význam finančního managementu a úlohy finančního manažera v podnikovém řídícím systému ve výrobních společnostech a v podnicích cestovního ruchu. Vhodné pro VOŠ a VŠ.
© studijni-svet.cz © KamPoMaturite.cz
Nastavení cookies